پرسش و پاسخ
پارس السی بیش از 11 سال سابقه در ارائه خدمات پرداختهای ارزی آنلاین، IT، امنیت شبکه و ارزهای دیجیتال فعالیت دارد و یک شرکت معتبر ثبت شده در کشور انگلستان و همچنین دارای مجوز و گواهینامه رسمی از سازمان ICO انگلستان https://ico.org.uk میباشد. برای اطلاعات بیشتر از این صفحه “در باره ما” دیدن فرمایید.
پارس السی خدماتی هم چون عرضه کارت های اعتباری مسترکارت، ثبت شرکت و حساب بانکی تجاری در کشور انگلستان، خدمات ارزی، خدمات درگاههای پرداخت خارجی همچون پی پال و استرایپ، خدمات ارزهای دیجیتال، پرداخت هزینههای مربوط به امور مهاجرت، پرداخت هزینههای مربوط به فرمهای بین المللی همچون دانشگاهها، آزمونهای بین المللی، کنفرانسها و بسیاری موارد دیگر در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه میکند.
بطور کلی در هنگام ثبت نام روی وبسایت پارس السی و ثبت سفارش ارائه آدرس ایمیل، تلفن همراه و آدرس پستی معتبر به همراه تصویر کارت ملی، شناسنامه و پاسپورت شما الزامی است. مدارک ارسالی شما بررسی شده و در نهایت حساب کاربری شما تائید و فعال خواهد شد.
برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت ثبت نام کرده باشید (لطفا این مورد را در نظر داشته باشید که با هر ایمیل و یا هر شماره تلفن همراه تنها 1 بار می توانید در سایت عضو شوید) ، پس از ثبت نام با ورود به حساب کاربری میتوانید سفارش مورد نظرتان را ثبت نمایید.
به غیر از آدرس ایمیل و شماره موبایل باقی اطلاعات شخصی قابل ویرایش هستند. برای تغییر آدرس ایمیل و شماره موبایل باید با بخش پشتیبانی تماس گرفته شود.
پارس السی به حریم شخصی کاربران متعهد میباشد و اطلاعات شخصی مشتریان که توسط پارس السی دریافت میشود، صرفا جهت احراز هویت فرد میباشد و هیچ گونه استفاده دیگر از آن نمیشود. همچنین جهت امنیت پرداخت و ارتباط آسان در مراحل خرید، IP شما در سیستم ما ثبت می گردد.
ساعت کاری واحد پشتیبانی و زمان پاسخگویی تلفنی به وقت تهران روزهای شنبه تا پنج شنبه از ۹ صبح تا ۱۱ شب و روزهای جمعه از ۱۰ صبح تا ۵ بعدازظهر و پشتیبانی از طریق ایمیل ۲۴ ساعته میباشد.
بخش پشتیبانی پارس السی آماده هرگونه پاسخگویی و پیگیری شکایات شما است، لطفا درخواست خود را از طریق برگه “ارتباط با ما” برای ما ارسال فرمایید. همکاران ما شکایت شما را بررسی کرده و موظف به پاسخگویی آن در حداقل زمان ممکن هستند تا رضایت شما حاصل شود.